OPDATERING I FORBINDELSE MED COVID-19

Set i lyset af de seneste økonomiske og sociale forhold relateret til Coronavirus (COVID-19), vil vi gerne forsikre vores kunder om, at vi gør alt, der er i vores magt, for at sikre, at der er minimal forstyrrelse af gennemførelsen af ordrer, der afgives hos os.

Vi har taget skridt til at sikre, at vores personales og kunders sundhed og sikkerhed forbliver prioriteret, og vi har implementeret yderligere procedurer til at sørge for sikre arbejdsgange.

Vi har en mindre gruppe produktionspersonale, som i tråd med regeringens anvisninger isolerer sig selv, men i respons til det, ansætter vi også yderligere personale til at hjælpe med at imødekomme efterspørgslen.

Antal ordrer

COVID-19 har ført til, at PCSpecialist modtager en stor ordreindgang, sandsynligvis af to årsager:

  • Der har været en stigning i antallet af personer, der arbejder hjemmefra, hvilket medfører øget efterspørgsel for computere, laptops og AIO PC'er.
  • Nogle personer har mere fritid i øjeblikket og bruger flere penge på onlineshopping, fordi de er hjemme.

Forsyningskædeadministration

Som leverandør af computerløsninger i høj kvalitet, er der tusindvis af virksomheder på flere kontinenter, der tager del i fremstillingen af computerkomponenter. Vi er så heldige, at vi har en høj lagerkapacitet med over 5 måneders lager for nogle produkter, men nogle produktlinjer kan blive begrænsede i løbet af de kommende måneder. Vi arbejder på at reducere sådanne begrænsninger, hvor det lader sig gøre, og vi tilbyder et bredt udvalg af produkter, der giver alternative muligheder, vis en komponent skulle blive utilgængelig.

Fuldførelsestider

De fuldførelsestider, vi arbejder med, kan som et resultat af ovenstående blive påvirket, og vi beder vores kunder om at bære over med os i denne tid. Vi gør vores bedste for at undgå enhver forstyrrelse, hvor end det lader sig gøre.

Kundeservice

Du kan stadig kontakte Kundeservice Teamet for Salg & Teknisk Support via telefon, email eller live chat i vores åbningstid. Vi har stadig ekstremt travlt og derfor tager det os længere tid at besvare opkald og svare på e-mails, så vi beder vores kunder om at vente i rimelig tid med at kontakte os vedrørende forespørgsler på sporing af ordrer. Den nyeste information om din ordre findes i de automatiske e-mails med opdateringer, som udsendes ved hvert trin i produktionsprocessen.

Vi vil gerne undskylde for enhver ulejlighed som følge heraf. Hold dig ikke tilbage fra at kontakte os på 78 72 94 66, hvis du har yderligere spørgsmål.