Om Vores Service
PCSpecialist er Europas førende systemintegrator, der specialiserer sig i skræddersyede/bygget-på-bestilling-pc'er, bærbare computere og AIE'er (Alt-i-En'ere).
Vores fokus har traditionelt været på at opbygge de bedste højtydende systemer til entusiaster, gamere og professionelle, og vi har for nylig forgrenet os til andre markeder.
Vi føler, at den største drivkraft bag vores fortsatte vækst er vores fokus på at levere de højeste kvalitetsprodukter kombineret med den bedste service i vores branche.
LET-AT-BRUGE-KONFIGURATOR
Når du bruger vores kundevenlige hjemmeside, vil du straks se, hvordan vores indsats har været koncentreret på kundens rejse. Vi har en meget ren, nem-at-bruge-konfigurator, som gør det muligt for vores kunder at opbygge en computer til deres nøjagtige krav.
At arbejde på denne måde resulterer også i, at hver PC/Laptop/AIE, vi producerer, er skræddersyet til det krævede brug og optimeret til maksimal ydeevne.
Burn in/Stresstestprocedure
Et af de vigtigste stadier i produktionsprocessen.
Vores ekspertteknikere har kørt et skræddersyet udvalg af tests på tværs af alle pc'er, bærbare og alt-i-én computere. Disse involverer tung belastning og flere genstartsforsøg, som hjælper med at identificere eventuelle fejl eller køleproblemer. Eventuelle fejl løses, inden systemet testes igen.
Først når et system passerer alle test, vil det gå videre til næste produktionsstadium.
Callcenter
PCSpecialist har 59 fuldt uddannet supportpersonale, som står til rådighed for at give dig det højeste niveau af support.
Uanset om du er en eksisterende kunde, der kræver teknisk support, eller en ny kunde der har brug for rådgivning om din nye pc, er vi her for at hjælpe.
Understøttede sprog: dansk, svensk, finsk, engelsk, tysk, fransk, italiensk, spansk, hollandsk, portugisisk og polsk.
Vi har åbent Mandag til fredag fra 09:00 til 17:00.
Vi er åbne på bankhelligdage
Vores garantimuligheder ser sådan ud:
Garantiservice |
Garantiperioder for Dele |
Arbejdsgarantiperiode |
Afhentningsomkostning er dækket |
Teknisk Supportperiode for Hardware |
Teknisk Supportomkostning for Hardware |
3 Års Standard |
2 År
|
3 År |
6 Måned |
Livstid |
|
3 Års Sølv |
2 År
|
3 År |
1 År |
Livstid |
|
3 Års Guld |
2 År
|
3 År |
2 År |
Livstid |
|
3 Års Platin |
3 År |
3 År |
3 År |
Livstid |
|