Om Vores Service


PCSpecialist er Europas førende systemintegrator, der specialiserer sig i skræddersyede/bygget-på-bestilling-pc'er, bærbare computere og AIE'er (Alt-i-En'ere).
Vores fokus har traditionelt været på at opbygge de bedste højtydende systemer til entusiaster, gamere og professionelle, og vi har for nylig forgrenet os til andre markeder.

Vi føler, at den største drivkraft bag vores fortsatte vækst er vores fokus på at levere de højeste kvalitetsprodukter kombineret med den bedste service i vores branche.

  • Vores systemer gennemgår en omfattende stresstest for at sikre, at du får den mest stabile og højtydende pc eller laptop mulig.

  • Hvert system gennemgår en checkliste for kvalitetskontrol for at sikre, at alle komponenter er korrekte og følger vores strenge retningslinjer.

  • PCSpecialist Flersprogede support er tilgængelig for internationale ordrer.

LET-AT-BRUGE-KONFIGURATOR

Når du bruger vores kundevenlige hjemmeside, vil du straks se, hvordan vores indsats har været koncentreret på kundens rejse. Vi har en meget ren, nem-at-bruge-konfigurator, som gør det muligt for vores kunder at opbygge en computer til deres nøjagtige krav.

At arbejde på denne måde resulterer også i, at hver PC/Laptop/AIE, vi producerer, er skræddersyet til det krævede brug og optimeret til maksimal ydeevne.

State of the art produktionsfaciliteter

Kvalitetskontrol/Procedure

Enhver ordre er undersøgt i forhold til tjeklisten for vores omfattende flerpunktskvalitetskontrol. Dette giver os mulighed for at opretholde konsistens på tværs af alle systemer, vi bygger, og sikrer at alle ordrer er i overensstemmelse med vores strenge kvalitetsretningslinjer.

Burn in/Stresstestprocedure

Et af de vigtigste stadier i produktionsprocessen.

Vores ekspertteknikere kører en række skræddersyede tests på tværs af alle pc'er, bærbare computere og AIE'ere over en 24-timers periode. Disse involverer tung belastning og flere genstartsforsøg, som hjælper med at identificere eventuelle fejl eller køleproblemer. Eventuelle fejl løses, inden systemet testes igen.

Først når et system passerer alle test, vil det gå videre til næste produktionsstadium.

Callcenter

PCSpecialist har over 15 fuldt uddannet supportpersonale, som står til rådighed for at give dig det højeste niveau af support.
Uanset om du er en eksisterende kunde, der kræver teknisk support, eller en ny kunde der har brug for rådgivning om din nye pc, er vi her for at hjælpe.

Understøttede sprog: Dansk, Svensk, Engelsk, Tysk, Fransk, Italiensk, Spansk, Hollandsk

Vi har åbent Mandag til fredag fra 9:00 til 17:00.

Vi er åbne på bankhelligdage

Garantitjenester

For din ro i sindet tilbyder vi mulighed for at beskytte dit køb med forsikring, der omfatter utilsigtet skade, flydende skade og eventuelt tyveri. Beskyttelsen er dækket over hele verden og vil muliggøre hurtig reparation eller udskiftning, hvis noget går galt.

Vores forsikringspakker beskytter imod tyveri, uheldige skader, sammenbrud og væskeskader. Med bærbare computere der bruges over hele hjemmet, kan man nemt spilde en drink eller banke den ned fra køkkenbordet, og derfor anbefales forsikring stærkt.

Vores garantimuligheder ser sådan ud:

Garantiservice

Garantiperioder for Dele

Arbejdsgarantiperiode

Afhentningsomkostning er dækket

Teknisk Supportperiode for Hardware

Teknisk Supportomkostning for Hardware

3 Års Standard

2 År

3 År

1 Måned Livstid

3 Års Sølv

2 År

3 År

1 År Livstid

3 Års Guld

2 År

3 År

2 År Livstid

3 Års Platin

3 År

3 År

3 År Livstid

Vi bruger cookies for at kunne give dig en bedre oplevelse. Fortsæt med at browse hvis du har det fint med dette, eller læs vores fortrolighedspolitik her.