Hvilke garantier leveres med jeres computere?

For detaljer om vores garantimuligheder, inklusive hvad der følger med, og hvad der ikke er inkluderet, venligst klik her.

Hvordan kan jeg betale for min nye computer? Hvilken metode er bedst?

For spørgsmål vedrørende betaling, venligst klik her.

Hvis din ordre endnu ikke er afsendt, kan du følge dens fremskridt på vores websted ved at logge ind på din PCSpecialist-konto.

Hvis din ordre allerede er blevet afsendt, sender DPD dig et nummer, så du kan spore pakken.

Præ-produktion er vores længste trin, dette afhænger af den aktuelle ordremængde og lagerbeholdning. Tjek venligst med os og vi kan bekræfte.

Bygningen tager normalt 1-2 hverdage, og testfasen tager typisk op til 2 hverdage (eller 4 hverdage, hvis du bestiller et vandkølingssystem). Vi sender dig e-mailopdateringer, når din ordre er bygget, testet og afsendt. Bemærk venligst, at weekender og helligdage ikke er
klassificeret som hverdage.

Vi tilbyder 2 muligheder for lynproduktion:

  • - 3 arbejdsdage
  • - 5 arbejdsdage

Hvis din ordre bliver afgivet før middag, vil den dag blive regnet som den første dag af fast track. Bemærk venligst, at weekender og helligdage ikke er klassificeret som hverdage.

Vi har levering næste dag for det britiske fastland.

Levering til Irland/Nordirland/Skotland tager 2-3 hverdage.

Hvis din ordre skal leveres udenfor De Britiske Øer, kan din levering til Europa tage 2-6 hverdage afhængigt af landet.

Vi bruger DPD som vores primære kurér.

Du kan vælge en dato for levering.
Vi har følgende leveringsmuligheder, som er tilgængelige for Storbritannien:

  • - Man – fre, før kl. 10.30
  • - Man – fre, før kl. 14
  • - Man - fre, standard service
  • - Lør/søn, før kl. 14

Om morgenen på leveringsdagen sender DPD dig en besked for at oplyse dig om dit tidsrum på én time.

Du kan forespørge en RMA ved at logge ind på din konto, gå til "Mine Returneringer" og derefter "Forespørg en RMA" Vær venligst opmærksom på at hvis din ordre ikke længere er indbefattet af garantien, vil du blive opkrævet for vores arbejde og der vil være et gebyr for opsamling og returnering (medmindre du selv afleverer maskinen eller bruger din egen leveringsservice). Hvis du ikke er sikker på om du behøver en RMA bedes

RMAer kan typisk tage op til 2 uger, hvilket afhænger af mængden af reparationer, vores lager og hvor kompliceret problemet er. Teknikeren sender dig opdateringer om hvordan reparationen af din maskine forløber sig.

Dette betyder, at dit system er ankommet, men endnu ikke er blevet scannet ind. Dette gøres normalt inden for 24 timer.

Ja, når systemet er diagnosticeret, sender teknikeren dig en opdatering.

Priserne på delene bekræftes af teknikeren. Du kan betale for delene ved at logge ind på din PCSpecialist-konto, gå til "Bestillingsoplysninger" og derefter "Mine ordrer", eller du kan betale via telefon. Vores kontaktnummer er 0333 011 7000.

  • Stationær – vi tilbyder opgraderinger på alle kernekomponenter undtagen processor, bundkort og kabinet.
  • Bærbar – størstedelen af vores bærbare kan opgraderes, bortset fra processoren og grafikkortet, da disse er loddet fast på kabinettet i de fleste tilfælde.

Log venligst ind på din PC Specialist-konto og gå til “Mine opgraderinger”.

Ja, du kan købe fra os og selv installere dem, men hvis du ikke føler dig tryg ved at gøre det, er du velkommen til at sende dem til os.

Vi modtager typisk bankoverførsler inden for 1-2 arbejdsdage. Når vi har modtaget betalingen, behandles din ordre. Bemærk, at hvis du har valgt en fast track-service, begynder denne ikke, før vi har modtaget betalingen.

Normalt mislykkes betalinger på grund af forkert fakturaadresse, utilstrækkelige midler, eller banken har afvist betalingen. Kontakt din bank.

Når en refusion er behandlet, bør den være tilbage på din konto inden for 3-5 arbejdsdage.

Ja, du kan vælge at gøre dette under “1) VÆLG ET KABINET”. Bemærk venligst, at dit kabinet skal være mindre end 600mm x 300mm x 630mm og veje mindre end 24kg. Send venligst kabinettet direkte til os og skriv dit ordrenummer som den første adresselinje. Det er dit ansvar, at sørge for, at dine specifikationer passer til dit kabinet.

Hvilke operativsystemer tilbyder I?

De eneste operativsystemer vi tilbyder og understøtter er Windows 10 Home og Professional. Du kan købe en computer uden et operativsystem og installere dit eget, men vi vil ikke kunne tilbyde dig support, hvis du støder på softwareproblemer.

Normalt er vores NVidia grafikkort fra Zotac eller Palit, men vi har nogle gange alternative mærker. Selvom vi ikke leverer founders edition-kort, har alle kort en NVidia-chip, de eneste forskelle mellem mærkerne er størrelsen, udseendet, blæserne og garantien. Hvis du ønsker at vide hvilke mærker vi har på lager i øjeblikket, bedes du tage kontakt.

Nej, vi sælger kun fuldt udstyrede systemer, alle kernekomponenterne skal købes, da alle systemer skal være fuldt fungerende før afsendelse. Vi tilbyder dog en åben kabinet-garanti, som lader dig installere dine egne komponenter. Tag venligst et kig på vores vilkår og betingelser for yderligere information:

Nej, vi sælger kun fuldt udstyrede systemer. Hvis du allerede har købt dit system fra os, tilbyder vi dog opgraderinger af de fleste komponenter.

Log venligst ind på din konto, gå til “Ordredetaljer” og derefter “Mine ordrer” og vælg “Ændr min ordre”.

Dette er ikke en tjeneste vi tilbyder, men hvis du vælger at sælge dit system, kan du overføre garantien ved at logge ind på din konto og gå til “Har du solgt din PC? Overfør garantien”.

Hvor lang tid tager leveringen?

For spørgsmål vedrørende levering, venligst klik her.

Kan jeg ringe til dig?

Du kan kontakte PCSpecialist på

78 72 94 66


Mandag til fredag fra 9:00 til 17:00.

Vil jeg annullere min garanti, hvis jeg åbner kabinettet og installerer mine egne komponenter?

I modsætning til de fleste computerproducenter tillader vi dig at åbne kabinettet og installere dine egne komponenter. Hvis du installerer disse korrekt, og du ikke beskadiger din computer under eller som følge af installation af dine egne komponenter, er garantien stadig gyldig. Vi leverer ikke nogen form for support til disse komponenter, både under installation eller i brug, og eventuelle benyttelse af garantier, der skyldes dine egne komponenter vil heraf blive opkrævet for både arbejdskraft og returomkostninger. Hvis du er nødt til at returnere din computer til os af en eller anden grund, anbefaler vi på forhånd, at disse komponenter fjernes, da vi ikke kan holdes ansvarlige for dem.

Jeres computere er rigtig godt prissatte. Vil de fungere lige så godt?

På grund af vores online natur er vi i stand til at strømline vores produktionsomkostninger og reducere omkostninger som ved f.eks. En dyr butikshandel. På grund af dette kan vores computere være hundredvis af kroner billigere end i fysiske butikker. Hvis du udfører benchmark tests, vil du opdage, at på trods af lavere pris vil ydelsen være lige eller højere til en tilsvarende specifikation, der købes i gadebutikker

Jeg har valgt en computer, men den ligger over mit budget. Kan du tilbyde mig en bedre pris?

Vores priser er allerede hundredvis af kroner billigere end på handelsgaden. Når du konfigurerer en computer på vores hjemmeside, anvender vi automatisk rabatter ved bulkkøb. Hvis vores priser ikke er konkurrencedygtige, vil vi med glæde overveje et konkurrerende tilbud og give vores bedste tilbud baseret på dette. Gem venligst tilbudet på vores hjemmeside og læs følgende oplysninger.

Hvor er i placeret?

Vi er placeret i Grange Moor Wakefield, som er tæt på Huddersfield, Yorkshire. Du er velkommen til at indsamle ordrer fra vores lokaliteter, men vi opfordrer ikke kundebesøg til vores steder, da de ikke er oprettet til dette formål.

Kan i bygge en computer i et bestemt kabinet?

Ja, bare vælg "Send I Dit Egen Kabinet", når du konfigurerer din computer.

Kan jeg få en momskvittering, da computeren vil blive købt af en virksomhed?

Alle vores computere leveres med en fuld momskvittering, som vil blive sendt til dig, når din bestilling er afsendt. Kopier af fakturaen kan også downloades fra kundekontoområdet, når ordren er afsendt.

Er dine dele mærkevarer og af høj kvalitet?

Vi køber kun vores komponenter fra førende producenter som Intel, AMD, ASUS, Western Digital, Palit, PowerColor osv.

Vil i sælge mig komponenterne alene?

Desværre leverer vi kun fuldt udstyrede og testede computere eller bærbare computere. Vi sælger kun komponenter til eksisterende kunder, så de kan opgradere deres computere baseret på vores rådgivning, support og garantiservice.

Jeg stoler ikke på internettet. Hvad er dine virksomhedsregistreringsoplysninger? Kan jeg indsamle computeren?

Virksomhedsregistreringsnummer: 4777867

Momsregistreringsnummer: DK 12814224

Du er velkommen til at arrangere at indsamle din bestilling hos os i stedet for at få den leveret. Du skal stadig placere din ordre online, og vores normale leveringstider gælder.

Hvad er forskellen mellem de forskellige versioner af Windows 10?

Venligst klik her for en overskuelig tabel, der viser de fælles forskelle i operativsystemerne.

Hvis jeg bestiller et kabinet i farven sort eller sølv, vil alle drev mv. være af en matchet farve?

Hvis du bestiller et kabinet i farven sort eller sølv, vil dine CD/DVD/Blu-ray-drev og din hukommelseskortlæser leveres enten i sort eller sølv for at matche.

Vil kabinet være stor nok og tilstrækkeligt afkølet?

Når du konfigurerer en computer ved hjælp af vores hjemmeside, kontrollerer vi automatisk din specifikation for at sikre, at de komponenter, du har valgt, passer ind i det kabinet, du har valgt. Hvis der er et problem, informerer vi dig om dette, før du bestiller. Ethvert kabinet, vi sælger, er designet med køling i tankerne, og vores kabinetter er normalt udstyret med en række køleventilatorer, der er designet til at aflede varme så hurtigt som muligt.

Hvilke versioner af Windows er mit system kompatibelt med?

Alle vores enheder er blevet testet med Windows 10 Creators Update og er kompatible. Hvis du er usikker eller har spørgsmål vedrørende Windows 10- kompatibilitet med et af vores systemer, skal du kontakte os.

Vi bruger cookies for at kunne give dig en bedre oplevelse. Fortsæt med at browse hvis du har det fint med dette, eller læs vores fortrolighedspolitik her.