Levering til:
Byg dit system
Konfigurer en Skræddersyet PC
Konfigurer en Bærbar
Konfigurer en Alt-I-En PC
Konfigurer en Mini PC
Konfigurer Liquid Series®
Konfigurer en Overclockede PC
Konfigurer en Arbejdsstationer
Konfigurer en server
Hvor lang tid tager leveringen?
Kan jeg ringe til dig?
Du kan kontakte PCSpecialist på
78 72 94 66
Mandag til fredag fra 09:00 til 17:00.
Ja, du kan vælge at gøre dette under “1) VÆLG ET KABINET”. Bemærk venligst, at dit kabinet skal være mindre end 600 mm x 300 mm x 630 mm og veje mindre end 24 kg. Send venligst kabinettet direkte til os og skriv dit ordrenummer som den første adresselinje. Det er dit ansvar, at sørge for, at dine specifikationer passer til dit kabinet.
De eneste operativsystemer vi tilbyder og understøtter er Windows 11 Home og Professional. Du kan købe en computer uden et operativsystem og installere dit eget, men vi vil ikke kunne tilbyde dig support, hvis du støder på softwareproblemer.
Normalt er vores NVidia grafikkort fra Zotac eller Palit, men vi har nogle gange alternative mærker. Selvom vi ikke leverer founders edition-kort, har alle kort en NVidia-chip, de eneste forskelle mellem mærkerne er størrelsen, udseendet, blæserne og garantien. Hvis du ønsker at vide hvilke mærker vi har på lager i øjeblikket, bedes du tage kontakt.
Nej, vi sælger kun fuldt udstyrede systemer, alle kernekomponenterne skal købes, da alle systemer skal være fuldt fungerende før afsendelse. Vi tilbyder dog en åben kabinet-garanti, som lader dig installere dine egne komponenter. Tag venligst et kig på vores vilkår og betingelser for yderligere information:
Nej, vi sælger kun fuldt udstyrede systemer. Hvis du allerede har købt dit system fra os, tilbyder vi dog opgraderinger af de fleste komponenter.
Dette er ikke en tjeneste vi tilbyder, men hvis du vælger at sælge dit system, kan du overføre garantien ved at logge ind på din konto og gå til “Har du solgt din PC? Overfør garantien”.
Vi er placeret i Heerlen Limburg, Du er velkommen til at indsamle ordrer fra vores lokaliteter, men vi opfordrer ikke kundebesøg til vores steder, da de ikke er oprettet til dette formål.
Vi modtager typisk bankoverførsler inden for 1-2 arbejdsdage. Når vi har modtaget betalingen, behandles din ordre. Bemærk, at hvis du har valgt en fast track-service, begynder denne ikke, før vi har modtaget betalingen.
Normalt mislykkes betalinger på grund af forkert fakturaadresse, utilstrækkelige midler, eller banken har afvist betalingen. Kontakt din bank.
Når en refusion er behandlet, bør den være tilbage på din konto inden for 3-5 arbejdsdage.
Hvis din ordre endnu ikke er afsendt, kan du følge dens fremskridt på vores websted ved at logge ind på din PCSpecialist-konto.
Hvis din ordre allerede er blevet afsendt, sender UPS dig et nummer, så du kan spore pakken.
Præ-produktion er vores længste trin, dette afhænger af den aktuelle ordremængde og lagerbeholdning. Tjek venligst med os og vi kan bekræfte.
Bygningen tager normalt 1-2 hverdage, og testfasen tager typisk op til 2 hverdage (eller 4 hverdage, hvis du bestiller et vandkølingssystem). Vi sender dig e-mailopdateringer, når din ordre er bygget, testet og afsendt. Bemærk venligst, at weekender og helligdage ikke erklassificeret som hverdage.
Vi tilbyder 2 muligheder for lynproduktion:
Hvis din ordre bliver afgivet før middag, vil den dag blive regnet som den første dag af fast track. Bemærk venligst, at weekender og helligdage ikke er klassificeret som hverdage.
Vi bruger UPS som vores primære kurér.
Du kan forespørge en RMA ved at logge ind på din konto, gå til "Mine Returneringer" og derefter "Forespørg en RMA" Vær venligst opmærksom på at hvis din ordre ikke længere er indbefattet af garantien, vil du blive opkrævet for vores arbejde og der vil være et gebyr for opsamling og returnering (medmindre du selv afleverer maskinen eller bruger din egen leveringsservice). Hvis du ikke er sikker på om du behøver en RMA bedes du ta kontakt.
RMAer kan typisk tage op til 2 uger, hvilket afhænger af mængden af reparationer, vores lager og hvor kompliceret problemet er. Teknikeren sender dig opdateringer om hvordan reparationen af din maskine forløber sig.
Dette betyder, at dit system er ankommet, men endnu ikke er blevet scannet ind. Dette gøres normalt inden for 24 timer.
Ja, når systemet er diagnosticeret, sender teknikeren dig en opdatering.
Priserne på delene bekræftes af teknikeren. Du kan betale for delene ved at logge ind på din PCSpecialist-konto, gå til "Bestillingsoplysninger" og derefter "Mine ordrer", eller du kan betale via telefon. Vores kontaktnummer er 78 72 94 66.
Log venligst ind på din PCSpecialist-konto og gå til “Mine opgraderinger”.
Ja, du kan købe fra os og selv installere dem, men hvis du ikke føler dig tryg ved at gøre det, er du velkommen til at sende dem til os.
I modsætning til de fleste computerproducenter tillader vi dig at åbne kabinettet og installere dine egne komponenter. Hvis du installerer disse korrekt, og du ikke beskadiger din computer under eller som følge af installation af dine egne komponenter, er garantien stadig gyldig. Vi leverer ikke nogen form for support til disse komponenter, både under installation eller i brug, og eventuelle benyttelse af garantier, der skyldes dine egne komponenter vil heraf blive opkrævet for både arbejdskraft og returomkostninger. Hvis du er nødt til at returnere din computer til os af en eller anden grund, anbefaler vi på forhånd, at disse komponenter fjernes, da vi ikke kan holdes ansvarlige for dem.
For detaljer om vores garantimuligheder, inklusive hvad der følger med, og hvad der ikke er inkluderet, venligst klik her.